FAQ
Veelgestelde vragen
We hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat jij alle antwoorden hebt die je nodig hebt om te beginnen.
OVER MIJNKANTOOROPZAK
Mijnkantooropzak is het online programma om jouw bedrijf te automatiseren. Beheer je backoffice maak offertes aan, verstuur facturen en ontvang terugkerende betalingen (abonnementen).
Deze dienst kan je geheel naar je persoonlijke wensen instellen. Jouw bedrijf staat nooit stil, ook niet als je niet op kantoor bent. De Mijnkantooropzak web-app maakt het je gemakkelijk om ook onderweg zaken te doen
Als nieuwe gebruiker krijg je eenmalig twee weken gratis toegang tot Mijnkantooropzak. We vragen je allen om een verificatiebetaling te doen van €0,01 om zo jouw proefperiode van twee weken te starten.
Ons aanbod bestaat uit uit drie pakketen en activeren alleen de door jouw gekozen pakket Je zit nergens aan vast, je kunt op elk moment opzeggen. Als je binnen de proefperiode van twee weken opzegt, zal er niets meer in rekening worden gebracht. Voor elk nieuw abonnement ga je een contract aan voor onbepaalde tijd met een minimale looptijd van 1 jaar. Na afloop van deze periode wordt het contract automatisch maandelijks verlengd.
Je abonnement op Mijnkantooropzak gaat in op het moment dat de proefperiode van twee weken is verlopen en wanneer je niet binnen deze weken hebt aangegeven niet gebruik te willen maken van onze diensten.
Voorbeeld: je activeert jouw Mijnkantooropzak abonnement op 7 augustus. De proefperiode loopt dan tot en met 20 augustus. Je kunt op elk moment opzeggen via de website. Je hebt dan nog toegang tot het einde van jouw proefperiode.
Hebben we jouw opzegging niet ontvangen op uiterlijk 20 augustus? Dan gaat jouw proefabonnement over in een regulier (betaald) abonnement.
Mijnkantooropzak behandelt je persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorg. De verwerking ervan vindt plaats binnen de omgeving en diensten van mijn kantoor op zak en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Alle gegevens zijn versleuteld en beveiligd volgens de geldende Privacy Policy.
Meer weten over onze Privacy Policy? Klik hier.
Wil je opzeggen? Dat vinden we heel jammer, je kunt het abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzeg termijn. Natuurlijk regelen we je opzegging netjes. Bel ons, dat werkt het snelste. 0172-477150. Maar mailen kan natuurlijk ook opzeggen@mkoz.nl
Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van het contract verstreken is. Is dit termijn nog niet verstreken, maar wil je toch per direct opzeggen? Dan berekenen wij een afkoopsom voor je. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Wil je binnen de contract periode je abonnement opzeggen? Dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht. Er zijn uitzonderingen waar Mijnkantooropzak zeker rekening mee houd. Bel ons, dat werkt het snelste. 0172-477150. Maar mailen kan natuurlijk ook opzeggen@mkoz.nl
-
Facturen: Factureer je klanten met onze templates.
-
Offertes: Maak in enkele seconden offertes en verstuur ze
-
Klanten: Al je klanten en andere relaties in 1 overzicht
-
Abonnementen: Ontvang gemakkelijk terugkerende betalingen
-
Planning: Krijg een duidelijk overzicht van alle taken